torsdag den 12. januar 2012

Delicious

Min delicious konto hedder riepetersen. Jeg er gået i gang med at lave nogle stacks om forskellige ting, men har endnu ikke 5 links til de enkelte stacks, som der skal til inden man kan offentliggøre dem.


Jeg kan godt se muligheder i Delicious, men jeg tror ikke at det er noget jeg kommer til at bruge til mine egne bogmærker, dvs. bogmærker som jeg har brug for hurtigt at kunne finde siden igen, og hvor siden ikke er af interesse for andre. Designet på både selve Delicious.com og toolbaren er alt for bloated til det. Det er fint nok når man går ind på en eller anden stack for at blive inspireret/ finde nye sider, men til eget brug tager det alt for lang tid at finde det enkelte link frem, ift. den indbyggede bogmærkemenu i Firefox. Skal jeg bruge bogmærkerne andre steder / på en anden computer, så er de ikke længere væk end min email eller DropBox.

Men jeg kunne som sagt godt finde på at lave stacks af links udover det vi skal som en del af kurset. Både nogle henvendt til studerende, men også til kolleger, og måske også nogle der bare er til fritidsinteresser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar